New Day



Okej ledsen, men jag hade ingen ork att leta efter en roligare bild...
Sitter här och förbereder mig på att ev dö imorn, nej men jag är
rätt flygrädd. Men bara jag väl är på planet är de lungt.
Anyway, jag drar nu. NU. Till Italien, ville bara säga hejdå.
Kommer alltså inte blogga på ett tag, men jag tror ni klarar er hah ;)
Egentligen kommer jag inte vara borta såå länge, men de känns länge.
HAHA fick just mitt allergikort där mina allergier står med.
JÄVLAR vilken lista pappa! "ehmm aaa det är inte alla, det gick inte att
skriva i fler" KUL! mina allergier får inte ens plats! Jaja..

Kommer sakna er alla, Kramar

Kommentarer
Postat av: Julia

Hälsa Lou från mig!

2011-07-23 @ 13:48:57
Postat av: saga

hoppas du har de jätte kul woohoo living the dream=)

2011-07-23 @ 17:38:37
URL: http://sagaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0