See I'm trying to find my place, but It might not be here where I feel safe




Jag är sämsta bloggaren!!! Finns inga ursäkter längre, men ska försöka bättra mig.
Vart fan är dom där glasögonen??!! 

Tiden rusar förbi och snart är det Rom och Emmaboda som gäller!!
Men lite saker som måste fixas innan de. Pappa säger att vi ska lära oss historian
om romariket innan vi åker till rom.Att man måste va lite ''allmänbildad'' för att åka dit.
ÅÅ verkar också som vi ska tillbringa hela resan i olika kyrkor... och kolla på den
fantastiska konsten som präglar hela rom! JA! LITE MER KONST TACK!
Nej nu ska vi inte vara sånna, Rom blir säkert asbra och jag får träffa Lou Reed!tryhj

Helt galet om ni frågar mig. Mannen vars musik har hängt med med hela min uppväxt
pga Pappas eeeeenorma bestatthet. Så vad säger man till en musiklegend?
Hey Lou, You know I don't really likes your music at all but my dad over here just
looooove you, yeah right you've met before. If he's a fan? emmm..... no I would
like to call him a stalker. Yeah nice to met you bye.
Pappa har sagt att han kan vara oootroligt dryg, så vi får väll se hur de går..
Lou Reed hade tydligen kallat Metallica för assholes, INNAN deras sammarbete
ens börjat... lyckat

Nu ska jag sova! Gonatt fina ni!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur länge blir du borta? Jag kommer komma hem på måndag istället, och då får vi ses !!!<3

2011-07-17 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0