One Day In Your Life

Heejhej bloggen
Idag ska jag fixa tält till emmaboda. Det är ju snaaart, hjälp!
Just nu sitter jag och lyssnar på Anastacia och har gjort det de
senaste dagarna, bara ältat hitsen. Anastacia är sån där barndoms
musik som jag får jätte mycket nostalgi av. Freak of Nature med
henne tror jag var min första riktiga skiva om man inte räknar
typ hits for kids... Kommer ihåg på dansen att vi ALLTID dansade
till Anastacia. Hahaha kan inte fatta att jag gick kvar på dans i
4 år fast jag var totalt inkompitent.
Anyway senare ska jag träffa Julia <3
Jusy nu har jag inget mer vättigt att skriva. Imorn ska jag träffa
Victor sen tar jag min packning och drar till Italien.
Ciao

Btw, kolla snygggaste bilden. Såå himla charmig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha anastasia freak;) åååå va fin bilden va när den rörde sej, gullisar

2011-07-19 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0