Vi går ut och brinner upp i natten!



Såg håkan idag med dessa filurer. Håkan var grym som förväntat! Blev lite kär i
Ullrik dock ååå. Men då hade jag ju inte mina glasögon och sen när jag såg honom
på ett kort såg han ut som en 10 åring, han är 94a sjuuukt.
Är sjukt trött och min mage skriker desperat efter maaaat. Dvs k-special <3
Pappa har åkt till värmland, jag vill att han ska vara hemma.
Allt känns så himla jobbigt och dystert av någon anledning :/
Är mitt höstdepp tillbaka tro? Hoppas inte de.

Sov gott fina ni!


Kommentarer
Postat av: saga

sluta deppa min älskling!!! always look on the bright side of life dodododododododo!<3 love you!

2011-07-06 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0