So Tell Me Why We Talking When We Dance So Good



Asså Colin! Vilken hjälte, vilken man! Såg The king speech igår och jag kan inte
tänka någon annan i hela världen som skulle göra rollen bättre än Colin Firth.
Verkligen en film värd att se! Fick mig att börja tänka på hur mycket jag tycker om
människor som är roliga, konstiga, annorlunda.

Jag far iväg lite tidigare än planerat till värmland och farmor.
Ska försöka blogga därifrån! Imorn kanske jag ska på en blues festival där. :)

Ha de bra, Kramar


Kommentarer
Postat av: Anna

I LOVED it!

2011-07-08 @ 13:46:39
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: saga

åååå dance so good<3<3<3 bäst

2011-07-08 @ 20:39:59
Postat av: Caroline

Snart ses vi lilla kusin :)

2011-07-08 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0