If You Mess With The Best, You'll Just Get Beat




Helt slut. Död. Finito.
Imorn beger jag mig till Malmö för att tävla i min sista tävling, Rm 2011.
Som vid varje tävling kommer det här bli en hysterisk tid så jag tyvärr ingen
som helst möjlighet att blogga därifrån. Nu har jag köpt mat i mängder och
packat klart. Just nu vill jag bara sitta ner med min gitarr men det har jag
ingen tid med. För er som är cheerleadingintresserade så kan jag säga att
det här är start ordningen för min klass.

1. Hedemora Cheerleaders IF
2. Twisters Cheer Elite ♥
3. Skövdes Duchess
4. Karlstad GF - Panthers
5. Power Cheer & Dance - Stingrays
6. GC Troops - Archers
7. Stingrays Cheer Skellefteå
8. Malmö Allstar Cheer - Queens
9. Jamtland Cheer


Nuuu måste jag sova! Puss på er och önska mig lycka till! ;)
Ses snart!


Kommentarer
Postat av: saga

lycka till din lilla mupp! o när du kommer hem så e de ingen stress kvar, då e de snart sommarlov så ska vi leva rövare! älskar dej finaste vän

2011-06-02 @ 23:21:44
Postat av: isabell

haha jaa molly? Är du förvånad? :P

Lycka till tjejen!!!!!!!!!!!! <3

2011-06-03 @ 00:21:56
URL: http://belldiva.blogg.se/
Postat av: Anna

Saknar dig redan :)

2011-06-03 @ 11:25:48
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0