Det Finns En Gata Där Alla Kan Mitt Namn







Hej kära läsare! jag har typ hållt på med det här inlägget i timmar bara för att hitta
fina bilder...idag har jag varit med min kära bästavän saga. hon är bäst! Vi har bakat
pizza, dom blev mycket godare än förra gången jag, saga och vilma bakade...
eksskskoekoäfekoa nu är vi helt sega av solen. Vi har suttit och kollat på kärleks
klipp på youtube och drägglat över leonardo di caprio och ryan gosling....mmmm mums!
och helt plötsligt på tal om ingenting slog det mig, JAG HAR INTE LÄST EN BOK PÅ TYP
ETT ÅR! Jag har försökt men jag lyckas läsa två sidor sen är jag inne i min drömvärld
och glömt bort vad jag just läst. Därför undrar jag om ni mina fina läsare har tips på
bra böcker! Iallafall Nick And Norah är en så homlans fin bok. Jag tror jag gillar den
för hela historien  är så spontan och allt utspelar sig på en kväll. Och jag älskar när
dom diskuterar musik! Om jag hittar den ska jag läsa den igen! Puss på er!





SAGA BLOGGAR
cha cha! hur är läget? med mej är det iallfall bra! fast jag e helt seg av solen, men det
e tecken på att sommarn e här iallfall, så de e lugnt! ja håller på o spy också för ja e så
mätt av min helt underbart goda pizza, tror ja ska satsa på o bli pizza bagare.
Sagalitos pizzeria! jääpp. just nu springer molly runt i köket o diskar o sjunger
me i adele, lite hysteriskt men de e kul. snart ska ja gå hem för molly ska sova
snart o gå upp tidigt imorn, av okänd anledning...heheheheh.. när ja kommer hem
ska ja ialflall starta O.C maraton, va så himla längesen ja såg säsong 1. för er som
aldrig sett de, ni har gått miste om nått o borde springa till närmsta åhlens o köpa
boxen, om ni inte har råd, stoppa den i väskan! O.C säsong 1 e ett måste helt enkelt!
ja älskar seth cohen, han råkar också va en stor kärlek till molly. vi har planer på att
flytta till hollywood o börja jobba som städare o sen jobba oss uppåt för att hon sen
ska kunna gifta sej me seth o ja ska gifta mej me mitt livs största kärlek och jordklotets
hetaste man, chuck bass! mmmmmmmmmmm................
nu orkar ja inte skriva mer. ha en bra kväll era tölpar, pussssss

Kommentarer
Postat av: saga

fina bilderna blev;)ja tycker du ska läsa alla twilight böcker!

ps ja borde satsa på o bli bloggare

2011-06-13 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0