Halo

Johan. Min bästavän. Jag tror jag hatar honom 50% av tiden
men de är bara för att. Det ska lixx vara så. Skulle jag beskriva
Johan med 3 ords skulle jag nog säga: envis, asrolig och konstig.
Precis som de ska vara, den perfekta vännen.
Ibland skulle jag nog mer se johan som ett syskon än en vän. Och
det är svårt att sätta ord på varför men det känns så ibland.
Annars skulle jag nog kalla honom för min själsfrände, även om
det låter så otroligt klychigt så är de nog han som är min själsfrände
om man nu har en. Vi tänker i stort sätt likadant fast vi är olika.
Nästan som att läsa andras tankar bara att man bara kan göra det med
en person och endast ibland. Vi behöver bara ge varann en blick och vi
fattar direkt. Vi har också exakt samma humor, den bästa humorn.
Johan är sådan där vän som man önskar sig en sån där som förstår
utan att man behöver göra så mycket. När jag först träffade Johan
tyckte jag att han var en elak egoistisk snobb som var sådär härligt
självupptagen och osympatisk. Nu 6 år senare sitter ja här och skrattar
åt det. Hur jag första gången kom in i hans rum och han fräste åt mig
att inte röra nått och jag blev jätte rädd. Hur han stolt visade upp sina
mästervärk och skröt om hur skickligt gjorda dom var.
Haha det var goda tider de. Hade ALDRIG trott att jag skulle bli så
pass bra vän med honom som jag blev, men framtiden är
oförsigbar ;) Joggi du kommer alltid att vara min lilla favorit snobb ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0