Figure This Out

JUST NU

Känns allt rätt konstigt. Snart är skolan över(för i år), cheerleadingen lika så.
Allt har ändå gått väldigt fort. Känns som det var nyss jag satt livrädd i
aulan på kulturama och försökte klura ut vilka som skulle gå i min klass.


Lyssnar jag på Issas och Emelies grymma cover av disturbia! Kan inte sluta!
Ni hittar den här!

Vet jag varken ut eller
in. Jag vet inte riktigt vad som väntar eller vad jag har för
planer framöver och jag vet hur jag ska ta tag i vissa saker om jag ens vill ta tag i det.

Blir jag lite sugen att hitta något till skolavslutningen.
Har kollat lite här och sen också
lite granna här. En långklänning skulle nog inte sitta helt fel! ;)

Saknar jag min bästavän Saga men jag ska träffa henne imorn
o bara baka o steka i solen, prata trams och planera inföör bästaste emmaboda.

Gonatt fina läsare!

P.S
Jag vet att jag väääldigt ofta har mycket stavfel och missar bokstäver.
Oftast skriver jag mina inlägg sent på kvällen/natten och är då väldigt trött
och läser inte igenom allt alltid.






Kommentarer
Postat av: saga

ja måset ockås hitta skolavslutnings kläder!!! blir lite stressad.......................mysit vi hade de idag,allra bästa mollson<3

ps.söt bild......

2011-06-02 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0