No It's My Monkey



Idag trotsade jag förkylningen och drog in till stan med Sagalito för att kolla på
BAKSMÄLLAN II, fan vad ja har väntat. Men måste säga att jag blev liite besviken.
Ettan var klart roligare. Ja o saga var mongon i publiken. Jag satt o försökte hålla
inne mina hostningar, failade. Saga trodde de hände nått kul i filmen och började
gapskratta som en häxa o de blev tyst. Det var kul :)
Ack vad skulle världen vara utan Sagisar?

Orkar inte skriva mer
Skulle ju fan städa rummet :/



Kommentarer
Postat av: saga

hahah käften,men faktist..äkta häx skratt.. inte okej. älskar dej min fina flygfisk,även fast du e äcklig när du hostar<3

2011-06-28 @ 02:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0