Memories, may be beautiful but small




Just nu ligger det massor av foton i hela min säng! FÖRST älskade jag det, men nu
börjar bli lite frustrerad över hur många de är. Och allt ska väll sitta in rätt ordning o
så antar jag. Insåg att det var en period, de fanns inga fotan från den tiden. Men det
var när jag gick i konst&design så det gör inget. Jag trivdes ju ändå inte så det är inget
speciellt så som jag måste minnas där. Jag älskar folket därifrån men jag trivdes ju
inte med hela linjen, så. Men har maaassor av andra foton ska sättas in så det är bara
att sätta igång. Det här albumet kommer bli så himla bääst, legendary helt enkelt.

En grej bara. Måns som programledare för allsång på skansen. väntavänta VA?
Ska HAN göra min sommar i tv?? Jaja kanske kan hans enormo smile ta Sverige
med storm vem vet. Vad tycker ni, kära läsare?




Kommentarer
Postat av: Julia

Nu vill jag också göra ett fotoalbum!!!!

Blev jätteinspirerad!

2011-06-30 @ 20:19:18
Postat av: Julia

Nu vill jag också göra ett fotoalbum!!!

Blev jätteinspirerad!

2011-06-30 @ 20:20:01
Postat av: Molly

Do it! ;)

2011-06-30 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0