Fastän Hjärtat Brister

tjaaaa bloggen
He.he.he är lite stressad men just orkar ja inte vara stressad.
Fast jag borde vara stressad med tanke på att jag redan missat
min första buss.... Men det är faktiskt helt orimligt för mig att
komma på en buss som går 20 över 7. Helt orimligt.
Iallafall så jag repa idag med finaste Julia :))
Vi ska ta och repa in några nya låtar o så!
Jag måååste iväg till Peace & Love!! Bästa banden!!
Den stoora frågan är hur man får pengar...

Jaja nu lyssnar jag på: Dansa fastän, med Säkert

Fin låt det där
Kraaam


Kommentarer
Postat av: emelie

mollybolly!!

det gör inget att du kom sent! hoppas det gick bra på repet idag ;) pussar! <3

2011-03-30 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0