I have to make you mine to get you off my mind


I brist på laddad kamera.

Ska snart träffa Saga,trevligt trevligt! Sen blir det lite packande inför prag.

Såg ni på skavlan igår?? Jag missa det men kollade senare på nätet.
Först och främst blev jag så berörd av den intervjun men kvinnan som
hade varit instängd i en mans källare i 8 år! Hon blev kidnappad vid 10
års ålder och lyckades rymma när hon var hela 18 år gammal.
Allt hon berättade var så gripande och tragiskt. Om hur människor
hade sagt till hennes mamma att hon skulle göra en grav till hennes
dotter där hon kunde be, för mamman var den ända som trodde att
hon fortfarande var i liv. Om hur mannan hade svält henne för att hon
inte skulle orka rymma. Riktigt tragiskt, men jag tkr att ni ska se intervjun!
Kolla på SVT play.

Och sen kom ju älskade Foo Fighters
Jag blev helt varm och glad av den intervjun. Sångaren verkar så jävla
rolig och klok! Jag berörs av artister som är sig själva och bjuder på sig
själv! Låter intressant det där med den nya plattan som är inspelad i
Daves källare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0