Living on the Edge

tjabbba BLOGGEEEEEEEEEEEEEEN!!! ;:D:D:D
vilma här! :D mollys bff sen 98 ;)
fast jag är en fett dålig vän, läser aldrig hennes blogg... när hinner man liksom läsa bloggar? :O
MOLLY ÄR FETT SNYGG! :D :D :D haffa medans ni kan :)
okej men vem är jag då? jo:
Jag heter Vilma Anderssom och fyller år den 7 juli 1994:) (k bryy?)
är blond och blåögd och är 169 cm lång :)
går natur på Globala gymnasiet.. :) skolan är najs, människorna är ännu najsare :)
är ihop med en tönt, fast han har fint förnamn

¨molly är söt och envis, hon hatar mig men jag älskar henne. vi är olika, men du vet minus o minus blir plus :)'
nu är vi med johan :) han är scneeeeeeeeeeeeel och han har blivit snygg, så haffa medan ni kan! :)
Johan Bjurmar @ FACEBOOK :D:D
det är nice att ha snygga vänner! UTSEENDET ÄR JU ALLT ELLERHUR CLARA?? suck.på.henne.
aja whatever

aja nu ska jag leva lite på kanten

ciao!!!!!!




Kommentarer
Postat av: saga

hahahhahaa ja orkar inte,sötnosar love yous

2011-03-12 @ 12:33:01
Postat av: vilma

zache blev fett ledsen hahah, nej skoja bara, han skratta ;)

2011-03-15 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0