Jag höll stadigt men jag tappade taget


Om music-stuff
Kollar på massa musik program, riktigt trevligt. SVT har faktiskt en del bra.
mina favvo är dom kallar oss artister och PSL. Fast PSL är bäst, klippet är
därifrån!

Om att vara 16 jordsnurr, känna sig nere, sämst och inte veta varför.

När jag känner mig dyster lyssnar jag på pepp musik eller musikalmusik.
Jag vet inte allt känns rätt dystert, rätt grått sådär.
Det känns som ett hjul som bara rullar och rullar och allt jag gör känns
meningslöst. Vet inte vad som ska hända här näst. Kanske ska ta och
dra på en resa till månen eller något bara för lite varition men sen hatar
jag allt som har med rymden att göra så nej. Men kanske åka på en trevlig
u-båts resa i peru? mm skulle inte vara helt fel.
Bara bort från allt det här. Eller! som i 13 snart 30, vakna upp i sitt nya
snygga självsäkra jag och vara 30, klar med alla utbildningar o mitt inne
i en karriär. Dags att sova, imorgon är en ny dag!
Det är ju trots allt sportlov ;)
Gonatt


Kommentarer
Postat av: saga

sluta deppa för i helvete!!!!då får vi göra nått åt saken istället, börjar samla pengar o reser i sommar!!=D

2011-03-01 @ 12:14:06
Postat av: molly

Huur får vi in pengar???

2011-03-01 @ 13:17:45
Postat av: saga

säljer gamla kläder, sparar studiebidrag vi får, har loppis, bakar o säljer!! kolla massa bra idéer!!!

2011-03-02 @ 00:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0