In my hometown




chai latte <3 ringen köpte jag i Prag och är från six.

Hade bara en lektion idag så nu är jag hemma igen. Så skönt att snön
änligen är påväg att försvinna!

Alla börjar prata om framtiden och utbildningar till olika yrken.
Själv vet jag inte riktigt.... jag trodde att jag ville bli kläddesigner
men jag är inte lika säker längre. Hade en lite halv seriös idé om en
lama farm också men får se när man har tid med den. Jag tycker inte
bara att man måste välja framtiden nu, det viktigaste är väl ändå att
man sysslar med det som känns rätt för stunden? Jag vill inte tvingas välja
bort något för att satsa på något som jag kanske inte ens tycker är kul
om några år och då lagt ner massor av tid på.

Måste iväg, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0