A smell of wine and cheap perfume




Täcket från IKEA ;)

Som vanligt var jag helt slut när jag var klar med träningen.
För det mesta kände jag mig som en klump när jag skutta runt där.

Är shjuuiuikluhukttt taggad på sommaren!! Fesivaler o allt <3
Funderar på om jag ska börja sätta igång med min tatuering snart
också. Nej jag ska inte tatuera mig förens jag är iaf 18.
Men hade tänkt att jag ska rita den själv så jag får väl ta och komma
på vad jag ska ha osv. Hade tänkt ha något som har med musik att
göra och jag vill ha något relativt diskret.

Imorn tänker jag sova läänge, äta myycket frukost o kolla på
F.o.t.C. <3

Gonatt fina ni!

Kommentarer
Postat av: saga

åååååååååå va de ska bli kul i sommar=D LÄNGTAR!!!!!!!!!! va ska du göra för tatoooo honey boo?? spännande

2011-03-18 @ 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0