Goodbye Dear




Om några timmar far jag iväg till Tjeckien för att fira fina mamma.
Fast just nu är det liiiite svårt att kalla henne fin när hon springer runt
hysteriskt och skäller ut mig för hon misstänker att jag slarvat bort plastpåsarna.
"Nej mamma, jag har inte tagit med mig plast påsarna ut och glömt dom någon stans"
" Men molly, om någon skulle göra det skulle det vara du." Tack mamma,tack...
OCH DET ÄR SÅ SVÅRT att inte skrika något som, dra åt helvete(vilket jag bara inte
kan säga någonsin) när hon spottar ut order om vad jag ska göra eller säger att jag
kan väl tänka på någon annan än mig själv, när jag gör mina franska glosor.
MEN då biter man ihop och frågar vad man kan göra. Lovar er! Det blir så mycket
enklare! Och lovar att hon kommer komma krypande imorn och be om förlåtelse
för att hon var " lite tjurig" igår. Jag säger till när jag behöver men ibland orkar jag
inga bråk.

Nu ska jag försöka somna till en stund innan vi ska iväg. Med Bon Iver i mobilen och
med mys tröjan på mig går jag till sängs. Som jag sa förut ska det bli skönt att bara
komma iväg. Men jag bloggar så fort jag kommer hem, heh samtidigt som jag skriver
tänker jag, om jag kommer hem. Lite flygplans skräck men det ska nog gå bra.

Här är 2 favorit bloggar som ni kan checka lite på medans jag är borta:

http://florasblogg.se/

http://hellomiami.blogg.se/



Gonatt fina läsare!



Kommentarer
Postat av: julia

förlåt att jag aldrig hann lägga upp låten, det var så mycket igår.

du blev ju fin på passet!

hoppas du får de bra i tjeckien

2011-03-07 @ 11:37:04
Postat av: julia

(nu kommenterar jag igen, för jag är dålig på att kommentera)

du får säga till när du är hemma igen, <3

2011-03-09 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0