Count Me Down


Det är väldigt mycket just nu, så tyvärr hinns bloggen inte med då.
Men konserten gick bra och det var så sjukt kul.
Skulle jag bestämma själv hur mitt liv skulle vara skulle jag vara i
en ständig konsert. Jag kan nog aldrig tröttna på det här.
Och så länge jag tycker det är kul så kommer jag fortsätta.
Sen kommer det alltid finnas härliga " konkurenter" som jag aldrig
kommer kunna sluta jämföra mig med. Tanken på att det finns så otroligt
många människor där ute som har sån talang gör mig galen.
Så jag försöker att skita i det.

Just nu den sista tiden innan skolavslutningen är det
skola skola och träning träning som tar min tid.
Men ett bättre inlägg kommer imorn! Puss


Kommentarer
Postat av: saga

ja har sagt de förr o ja säger de igen, DU E BÄST O BEHÖVER FÖR I HELVETE INTE JÄMFÖRA DEJ ME ANDRA!!! ingen ska behöva gå o jämföra sej me nån annan, men OM man nu måste de e de alla andra som ska jämföra sej me dej för du e grym bäst snyggast coolast och sjunger som en gud!!!!!!!!

2011-05-20 @ 08:29:45
Postat av: saga

ja har sagt de förr o ja säger de igen, DU E BÄST O BEHÖVER FÖR I HELVETE INTE JÄMFÖRA DEJ ME ANDRA!!! ingen ska behöva gå o jämföra sej me nån annan, men OM man nu måste de e de alla andra som ska jämföra sej me dej för du e grym bäst snyggast coolast och sjunger som en gud!!!!!!!!

2011-05-20 @ 08:30:17
Postat av: saga

ja har sagt de förr o ja säger de igen, DU E BÄST O BEHÖVER FÖR I HELVETE INTE JÄMFÖRA DEJ ME ANDRA!!! ingen ska behöva gå o jämföra sej me nån annan, men OM man nu måste de e de alla andra som ska jämföra sej me dej för du e grym bäst snyggast coolast och sjunger som en gud!!!!!!!!

2011-05-20 @ 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0