Låt Det Vara





Vad är det här? Uchh snö/slask flingor i mitt hår. Men vafan det var ju nästan sommar!

Det slog mig idag när jag lyssnade på radion och det var ett inslag om personliga
begravningar att jag tänker mycket mer på min begravning än t.ex mitt bröllop
om jag nu ens ska gifta mig. Jag funderar ofta över vilka låtar jag vill ska spelas
och vilka färger det ska vara på min begravning. Är det normalt??
Jag vill inte att min begravning ska vara svart för jag vill inte att det ska vara
dystert, jag vill inte uppfattas som något dystert.
Jag tror också att jag oftare tänker på döden än jag tänker på livet.
Men inte på ett direkt ultra deprimärt sätt tror jag. Bara lite frågande.

Måste verkligen plugga om jag inte vill ha ett ig i matte.
Åt tomat soppa idag, älskar tomatsoppa. <3

Kommentarer
Postat av: saga

sluta tänka på döden,de e bara ångest. du har just börjat leva om man jämför med det långa liv du ska ha! love you my baby!

ps ååå ja vill ockkså ha tomat soppa!!!!!

2011-05-04 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0