När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån



Är här med finaste saga och är helt döööööööööd.
Och jag har gjort bort mig, men jag är ändå väldigt lycklig
på nått sätt. Ächh finner inga ord men jag är glad.



SAGA GÄSTBLOGGAR
Cha cha bloggen! sagalito här. molly e en drama queen, hon har inte alls
gjort bort sej. hon har bara varit den fantastiska, hysteriska människan
hon e!! ja....kommer inte på så mycke o skriva....ja har blivit kär  om nån
bryr sej. // Saga

Saga är kär i ett drägg, men de är okej saga.
Du är fin iallafall.<3


Kommentarer
Postat av: saga

drägg...nu ska vi inte va sånna! älskar dej världens finaste crazybitch

2011-05-28 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0