För En Lång Lång Tid









Gick upp kl tio för att städa rummet, för jag är så otrooooligt långsam.
Men liksom alla andra gånger så hamnar jag som en klump på golvet
med massa minnen i händerna. Skolkataloger, foton, flygbiljetter,dagböcker
,anteckningsböcker, skivor och massa annat. Längtar alltid tillbaka.
Men det känns otroligt bittert om man alltid ska längta tillbaka.
Eller alltid försöka se framtiden, aldrig lyckas leva i nuet.

Nu lyssnar jag på håkan, tro det eller ej. Också otroligt mkt nostalgi.
Sjuan, festivaler med mera. <3
Träning snart! Inte långt kvar till tävlingen nu.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Denpersonsomjagantarattduvetvemdetärviddethärlaget.

Vet precis hur det känns med att längta tillbaka. kan ta ut vilken som helst av mina dagböcker och sitta och stirra på texterna i flera timmar. Knäpp som jag är ;) Och yeah för Håkan!! Fantastiska människa...Åh....Åh...Eh, japp.

2011-05-15 @ 16:48:15
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0