Mina vänner säger: "Vakna upp Och sluta tänk på det"

Ledsen mina fina för dålig uppdatering! Men herre
vilken konstig vecka det har varit!!
Jag har vart så otroligt arg, tom, glad, hysterisk, ledsen
, shockad ja allting.
En dag i veckan blev jag så sjukt glad att jag inte visste vart jag
skulle ta vägen. Det hade gått så lång tid.
Hahah vissa av er kanske inte fattar någonting men ja kan helt
enkelt inte vara så tydlig som jag vill va här.


Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade


Citera håkan är min nya hobby, men han har så rätt!!

Kommentarer
Postat av: saga

hihi ja förstår va du menar;););)

2011-05-30 @ 00:17:09
Postat av: Isabell

Tihi, jag med! ;)

2011-05-30 @ 00:37:22
URL: http://belldiva.blogg.se/
Postat av: Anna

Håkan kan svara på allt!!!

2011-05-30 @ 09:53:01
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0