Hjälp

Okej nått sjukt konstigt hände
för typ 20 min när jag satt på
bussen. Tydligen så somnade
jag på bussen utan att jag
märkte det. Vaknade senare upp
vid värmdö marknad. Alltså inte
så långt från mig. Jag rynkade
pannan och försökte komma på
varför jag var där. Helt plötsligt
kom jag på att jag inte visste vad
det var för dag. Jag kollade runt
på alla i bussen som att någon
skulle ropa ut vad det var för dag.
Hade jag vart i skolan eller var jag
påväg till skolan men hade glömt
att gå av i slussen i bussen vänt
tillbaka. Jag greps av panik och
reste mig snabbt upp, började
kolla vad jag hade för kläder på mig
och försökte koppla de till en dag.
Men det gick inte! Alla på bussen
måste ha trott att jag var sjuk eller
nått för jag bara stog där gapandes
och kollade mig omkring.
Ställde mig själv frågan:
Okej vilken tid tog jag bussen imorse?
Är jag påväg in till skolan eller hem?
Jag kollade klockan 14:55. Okej då
kunde jag omöjligt vara påväg in.
Sakta kom allt tillbaka och jag satte
mig nervöst ner igen. När jag kom
av bussen ringde jag anna och
försäkrade mig om att de var
måndag. Usch de kändes så himla
obehagligt där ett tag.
Virrig tjej....


Kommentarer
Postat av: saga

hahahha jävla virrhöna!!men de e ofta så när man e nyvaken, you're not alone in this crazyness!!!!

2011-11-14 @ 20:17:53
URL: http://sagahehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0