Kärleken bryr sig inte

Shit vilken dag!Jag ger upp, jag vill bara
bort från stockholm nu. Har gått runt som en zombie
hela dagen. Hade naturkunskap prov, började blöda
näsblod mitt i provtiden. YES! Min sånglärare sa
att jag lät som en robot. YES!Jag är helt enkelt
less, jag vill inte längre.

Saker jag inte vill
* skriva en låt (för jag kan inte)
* vara vaken
* gå till skolan
* bo i gustavsberg

Jag. ger. upp.

And yes I’ve got a clear vision of what’s right and wrong
Knowing that I’m not always open for other thoughts bout whats going on
But when you open your mouth sometimes I wish you don’t
Cause when I look at you dear friend, none of your thoughts keeps me hang on

See me facing the truth, cause that’s what I do
Though I wish I didn’t had to
Honey you know we can never agree on this one
So let’s get it undone

You're the best!

Kommentarer
Postat av: saga

men sluta deppa!!!! min lilla älsklingg

2011-11-24 @ 15:24:25
URL: http://sagahehe.blogg.se/
Postat av: Julia

vi borde ses snart!!!

2011-11-24 @ 18:03:24
Postat av: Anan

Haahaha! Åh, min vän. Jag önskar att jag kunde varit i skolan igår och stöttat dig ;) (eller skrikit på dig som en galning) men saknade dig också igår!

2011-11-25 @ 06:55:44
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0