Oh happy day

Hahahah så himla sliten & unken tjej. Spyr lite. Jag är en tönt och faktum är att jag älskar min iphone4s. Illa. Rätt skön dag, åå min sång lektion gick så himla bra. Brukar alltid komma ut från lektionen och känna att jag är sämst på jorden men idag gick de så himla bra! Allt bara satt och de lät faktiskt bra tror ja. Sista gången som jag hade min super vikarie som vickar för Dimitri som är upptagen med True Talent. Men på söndag är ju finalen så sen kommer han tillbaka. Men jag vill ha min super vikarie :( Blev nästan känslosam när jag så hejdå. Mes. Nu ska jag fixa pasta! Puss

Kommentarer
Postat av: saga

hahaa å du e bäst

2011-11-11 @ 03:14:40
URL: http://sagahehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0