The winner takes it all!

Hej bloggish
Här är lite bilder från idag
och gårdagen. Igår satt jag
och Julia och spelade lite ihop.
Det var kul att spela ihop igen.
Vi kollade på massa gamla
webcam videos som jag inte
ens kommer ihåg att vi har gjort.
Nästan dog av garv, ibland
undrar man ju vad man tänker
med. Idag behövde jag träffa
Saga min för vi hade så mycket
att prata om. Ibland behöver
man en dos med dramaqueen
snack. Blev som vanligt inte
lika mkt plugg gjort som jag
hade tänkt mig men men.

Jag måste börja spara pengar
till jul i alla dess kostnader, här
är en liten plan för att klara dom!

•Dra ner på dyra fikastunder.
•Lägga mindre pengar på godis.
•Jobba åt mamma i verkstaden.
• Ta mig i kragen och börja göra
egna julklappar.

Kanske nått ni själv borde
dra ner på?

Puss


Kommentarer
Postat av: saga

kallar du mej drama queen va!!!? älskar dej snuttis

2011-11-14 @ 20:16:28
URL: http://sagahehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0