To make me glad

Vissa dagar har jag ett slags hat mot allt och alla, ofta utan anledning. Har vart lite såhär de senaste veckorna. Jag sover ingenting, jag hinner aldrig plugga och jag kan inte skriva en jävla låt!
Fick stöttande ord från iPhone Siri igår.
- Siri why can't i write ONE song?
- if you can't , you can't

Tack siri, love. Jag skulle inte tveka i en
minut om nån stack en biljett till Peru i handen på mig. Bara komma bort härifrån. Underbart de skulle vara.

Nej fan får sluta vara så bitter idag är det ju trots allt skriiiillllex! Sjukt!!!
Fast egentligen hinner jag inte alls men
de är klart jag måååste gå!

Ses senare!


Kommentarer
Postat av: saga

haha vem fan e iphone siri? o ja dör på skrillex bilden,blir så taggad. åå vi kommer ha en underbar kväll

2011-11-21 @ 12:49:55
URL: http://sagahehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0