I like to think

Jag är sååå dåålig på att uppdatera men jag har inte riktigt hunnit.

De senate dagarna har jag: Haft massa redovisningar, hälsat på hos annas
underbara mormor & morfar, gått och kollat på en grym hair musikal på
statsteatern, pluggat, sjungit en massor, skrivit en låt med Marthina och gått och
kollat på breaking dawn i heron city med Issa, simone,emelie, elin och Marthina.

Hair musikalen var faktiskt helt underbar och man fick sån där hyper känsla som
man ofta får efter musikaler. Men den var så himla grov hahah. Har nog aldrig sett
så många nakna människor samtidigt. Jag höll precis på att prata med en tjej som
åt jordnötter bredvid mig som anna knackade  mig på axeln.
"öö....molly,molly"  "jaaa anna vad är de?" Och när jag vridigt mig framåt stog
alla medverkande uppställda som en arme helt nakna. " OH ...okej...."
Hahah med musikalen var skit grym iallafall och alla var så jävla över grymma på
att sjunga!

Och igår var det breaking dawn som gällde, faktiskt bättre än förväntat.
Dock var jag typ den enda som skrattade högt vid alla klyshiga scener.

Idag är det plugg som gäller all day long.
Vi hörs







Kommentarer
Postat av: Anna

hahahha i mitt hjärta!

2011-11-19 @ 18:42:04
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0