What happened?



Tänkte skriva lite kort om en låt. När jag gick i 6an så visade Vilma mig den nya Pink
skivan. Först ville jag inte lyssna, jag menar jag var ju för cool för att lyssna på...pink.
Jag lyssnade enbart på nirvana den tiden. Men jag gjorde ett försök och blev helt
tagen av den här låten. Låg på mig säng och lyssnade på den om och om igen i flera
timmar. Just då tolkade jag väll den lite som " vem-visste-att-det-skulle-gå-såhär
som-det-gick". Och tyckte väll att höll med mig om de flesta av mina tankar.
"there all wrong" tyckte att de flesta andra hade fel och var idioter.
Men det den egentligen hanlar om är helt enkelt att förlora någon pga droger.

Anyway den fick mig också att inse att jag måste måste måste hålla på med musik
för det finns ingenting bättre.

Alltid dessa seriösa inlägg ;) ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0