But to cry infront of you, is the worst thing i could do



Sitter i soffan och är heelt slut. Lång dag.
Idag hade vi sångafton! Gick rätt bra, dock föredrar jag att köra
mina egna låtar. Alla var så sjukt duktiga och jag blev lite kär
i dom alla. Dom är så fina, åter igen så är jag så himla glad att
jag fick börja i den här klassen. Det finns fortfarande stunder då
jag kan sitta o konstatera för mig själv, jag får gå i den här klassen
det är okej, jag är tydligen tillräckligt duktig.

Varenda person är unik och jag är så glad över att få vara
en del av de hela.


Kommentarer
Postat av: saga

ja tänker sluta kommentera din blogg för du kommenterar aldrig min. ps loooove you

2011-10-20 @ 17:45:40
URL: http://sagahehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0