Ge mig något att tro på när ljuset är släkt




Tänkte bara hedra en grym artist. En artist som ger sverige något att vara riktigt stolt
över! Annika Norlin. Enligt mig sveriges klokaste kvinna! Hon är ett genialt geni!
När du ligger i en vrå och grämer dig över att ingen förstår dig och tror att de finns
ingen i hela världen som kan sätta ord på dina känslor. Jodå Annika Norlin kan!

Hon prickar så mitt i prick! Vill verkligen få dig att FATTA någon gång, och hon lyckas.
Annika är min bästa medicin i alla lägen( förutom när de kommer till nötter och andra
allergier). Lyssna på henne, tolka henne & älska henne för de hon är och för de hon gör!




Kommentarer
Postat av: Anna

Njuter av att läsa detta. Åh hon är så himla bra. Och kommer fortfarande ihåg när du inte riktigt dggga henne. Men hon är galet duktig. Så är det bara.

2011-10-30 @ 07:15:14
URL: http://prinsessan
Postat av: Annannanna

Vem vill du få att fatta? ;)

2011-12-01 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0