I sang a lullaby every night




Oktober mina vänner, det är oktober! Kanske därför jag känner mig så glad idag.
Hade en mysigkväll med Emelie och Marthina igår. Såg på en rätt obehaglig film.
Bara knivar, mer kvivar och lite till. Jag satt och spände mig hela tiden och fick
värsta rycken hela tiden(lite som mina tandläkar-besök ryck). HAHA och nu
vet jag hur de ser ut när ett huvud exploderar i en mikro! ;)

På vägen hem från Emelie idag hittade jag finaste höst lövet som ja kände för
och ta med mig. Liksom ett "oktober tecken"! Här en en skiss på ett själv-
portträtt jag håller på med. Inte så himla likt med jag jobbar på att bli bättre.
Nu ska jag fixa lite tomatsås-pasta!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: saga

känns som att ja också sätt den där filmen nu eftersom du berättade den så fint in i minsta detalj....fina bilder föresten. "you have a gift jack, you see people." (replik som rose säger till jack i titanic när hon ser hans målningar o han berättar om dom o varför han målat dom fast de kanske du visste för du har redan sett den filmen)

2011-10-07 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0