Loco

Fyfan vilken konstig helg. Kort och konstig.
Pappa har fått säga till mig när jag suttit och slagit i bordet
för att jag var förbannad och Anna har fått berättat roliga
historier om hur de är att vara singsongare i familjen i
telefon så jag skulle känna mig gladare. Jag har kört
töntiga leken döda, ligga eller gifta med Saga och skrattat
sönder. Har fått missat Emelies kör konsert fast ja så himla
gärna ville gå. Och jag har rusat ner för trappan till gitarren
för att spela så hårt ja kunde bara för att jag kände mig
nere.

Men nu har jag pratat med Johan och känner lite  mig bättre.

Nu kan veckan få börja igen. Sjukt peppad inför sångafton,
lunchkonset, kulturamas inspark och födelsedag.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0