Take your first step and you will get there in time.

Jag har längtat efter en sån här dag en rak igenom bra dag!

På morgonen idag så hade vi singsong, så himla as kul lektion.
Vi byggde upp som en liten scen sen skulle vi en och en gå fram och
framföra våra låtar samtidigt som vi skulle öva på gestaltning/uttryck.
Så sjukt jobbigt men askul på samma gång! Det jobbigaste måste ha
varit när jag skulle sitta framför Nicole i klassen och bara kolla henne
i ögonen
samtidigt och köra min låt MEDANS alla satt och kollade. Och
på det skulle jag vara arg också!! Shit va svårt, kände mig som nån
smörsångare i en musikal haha! Varför var det bara jag som fick göra
den? haha!

Det roligaste måste varit när Mirelle skulle framföra sin låt.
"Asså jag brukar alltid bara skriva massa låtar om kärlek så nu tänkte
jag att jag skulle göra en bara om sex"
Läraren: Okej, jo aa absolut. Då får du tänka på vilka känslor du vill
framföra till publiken." Och sen körde hon igång med låten.
Och refrängen. "Oh I just want you to fuck me real hard"
Hahahhahahah asså Jonas(ensemble läraren) min när han hörde den
hahah så himla kul. Asså mirelle, så skön hah.

Nej men lektionen var som sagt as bra och jävlar vad jag ska flörta
med publiken när vi kör lunchkonsert nästa vecka!

Sen blev det plugg med fina Emelie mattecentrumet i Norra Real.
Skit bra! Jättetrevliga dom som jobbar där och hjälper mer än gärna
till. Så det är verkligen att rekomendera för er som kämpar med att
klara matte b, eller c eller a. Vem vet?
http://www.mattecentrum.se/

Nu är jag helt slut, back to plugget!



Kommentarer
Postat av: saga

va bra att du har haft en bra dag=)

2011-10-12 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0