It was all for your fun





<3<3 från vårt filmande idag

Singsong lunch konsert idag! Skulle ville säga att ja var så peppad o bara körde
meen jag ska inte ljuga jag var så jävla nervös och gick runt som en hysterisk höna!
PÅ repet i ensemble salen gick de så himla dåligt för alla och det blev bara en
massa röra med helvete! jävlar! fuck! från alla. Men sen på själva konserten så satt
allt bara. Så himla skönt! När jag fått ur mig de sista "Shame". Andades jag ut
av lättnad!

Jag,Emelie och Anna chillade lite o spelade in lite treevliga musikvideosar.
Kan ju bara tillägga att jag bör aldrig lägga stämmor hahah!

Nu ska ja va fett fitness tjejen o jogga livet ur mig.
Ha de bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0