I'll be around



Ibland blir jag bara så trött på mig själv.
Håller inte koll på någonting. Ingenting. Och det enda jag tänker på är
musik och problem. Så himla positiv tjej...
Ibland man bara gå i ide i en månad eller två.

Fick reda på idag att min kära Ada dött. Min farmors hund som vart med funnits
så länge jag kan minnas. Ada var alltid lika sprudlande glad och man blev så
lycklig när man såg henne för hon sken upp när man kom till henne. Dom sista
åren så skaffade hon sig en bästa vän(en katt) som kallas Apan. För varje gång jag
kom till värmland så var jag alltid lika rädd för att Ada inte längre skulle vara där
men sen var hon de ändå ovasätt om hennes hälsa gick upp och ner. Och varje
gång var hon lika glad. För varje gång jag lämnade henne så sa jag till henne att
jag älskade henne ifall hon inte längre skulle vara där nästa gång. Och nu så är
hon borta. Tänk att sånna här saker alltid inträffar när man minst anar de.
Fina fina Ada.

Hah känner att ja är bra på att hålla uppe en glad & rolig blogg...
Imorn blir får jag fixa ihop nått bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0