Killing Me Softly

karriärsplaner:

- komma igång med gitarr & sång kurserna

- få g i matte B

- bli grym på trummor

- få in sångtekniker

- bli mer open-minded

- börja skriva minst 2 låtar i veckan

- bli mer effektiv med plugg




privata planer:
- fylla 17 år!
- träna minst 2 gånger i veckan.
- köpa gymkort
- känna mig tillfreds med livet!

- sova bättre

- lära mig säga nej

- läsa mer böcker

- planera bättre så ja slipper oroa mig så mycket






hösten utmaning:
- ta mer ansvar
- fokusera på att utstråla och instråla positiv energi!

- Lära mig trummor. 


...och såhär ska jag höstboosta mig själv:
- dricka massa te!

- sjunga!!!!!!

- se på massa skins & vänner!(serien)

- soooovaa

- gå på höstbio!

- äta ute någon gång ibland!

- dansa afrodans wakawaka


Hah....blondinbellas lista. För att "boosta" upp sig.





Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!

I like it!



Du föresten några plus!



-umgås med Anna

-spela musik med Anna

-se på musikal med Anna

-allmänt hänga med Anna!



Och Molly, hallå!!! Du är ju så himla bra på att sjunga och skriva låtar så känn inte att du ska pressa dig till någonting!!



p.s är det lugnan om jag snor listan?

2011-10-03 @ 18:13:15
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: Molly

Tack vännen, ja gör de!

2011-10-04 @ 00:14:37
Postat av: saga

här har ja nåra tips till dej



karriärsplanen: skit i karriär o åk till london me mej, vi kan överleva som gatumusikanter o ragga på några söta pete dorethy pojkar som vi kan få flytta in hos o gå på mysiga inrökta musik ställen o dansa hela nätterna långa.



privata planer: rita en chuck bass tavla till din bästa vän saga



höstens utmaning: äta kattmat



o så här ska du höstboosta dej själv: pressa dej inte för mycke för du e bäst på jorden o glöm aldrig att ja bara e ett telefonsamtal iväg!(kan möta dej vid stora gungan också då o då men de e bara när vi har riktiga problem vi måste waina över)



äLSKAR DEJ

2011-10-07 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0