One Day

Hej! Ledsen för att jag varit så oaktiv de senaste dagarna. Har haft lite plugg!

Idag träffa Julia, skönt och se henne igen. Jag har saknat henne. Vi gick och såg "one day"
eftersom vi båda läst boken. Den var så mycket bättre än jag trodde! Jag var rätt så
skeptisk mot att det var Anne Hathaway för jag trodde hon skulle göra hela filmen till en
chicflick men jag tycker att hon gjorde det riktigt bra!

Det är svårt att göra en film av den här boken eftersom att de är tjugo års resa man får
följa i boken. Det är väldigt svårt att inte göra storyn för kort och kantig då när man
gör den till en film. Till en början så kändes de som allt gick för snabbt men efter ett tag
så vande man sig och jag tycker allt föll naturligt sen.

Jag kan verkligen känna för den här filmen. Jag kände igen mig i deras förtvivlan när de
deppade ihop och man ville bara att dom skulle inse den självklara lösningen.
Vid vissa scener fick jag riktigt ont i hjärtat och satt och snyftade lite. Och jag tycker
att förhållandet dom har till varndra är de bästa, för dom vet att de bara är dom som
förstår varann på viktigt. Och jag trodde inte jag skulle säga det men jag tycker faktiskt
att den här filmen visar boken rättvisa. Ni måste se den här, ett måste!
Men tänk inte ens tanken att se den utan att ha läst boken!

Puss






Kommentarer
Postat av: Julia

Den var verkligen jättefin! Hade inte alls trott den skulle vara så bra för att ändå vara gjord på den här boken.

Vi får ses snart igen! Det var mys!

Kram!

2011-10-30 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0