Stay Alive

Nemen seriöst, jag är en sån himla drama queen och pessimist!
Kan alltid hitta något minus i allt så for now on ska jag keepa mitt
head up och vara positiv! Fast säkert är fan inte positiv alls och
hon bland en av dom smartaste o bra-igaste personerna jag känner till.
Men de hjälper faktiskt att vara lite positiv ibland!

För att visa upp min nya positiva anda ska jag nu berätta och tre olika
minnen som gör mig lycklig.

Okej nr 1 dam dam dam!

SKRILLEX AT THE ONE AND ONLY EMMABODA (2011)
Fan vad vi hade taggat till den här dagen. Tänk er som ett brusigt
niagara fall!
Så ungefär kändes de inuti hela kroppen i väntan på
Skrillex. Och när högtalarna änligen gav ljud i från sig. O. M. G.
Dog lite men de var inget jämfört med de som väntade oss när våran
Scary Monsters and Nice Spirits dök upp. Så sjukt svettigt och bara
underbart. Det var NU och bara nu nu nu. Jag och Saga stirrade med
en minst sagt obehagligt hysterisk blick på varandra och såg nästan
skräckslagna ut av glädje. Sen kom frasen YEEES OH MY GOSH!
Måste ha låtit som världens största sektmöte när alla skrek med.
Alla var lika lyckliga och Saga den dummern va så glad så hon
hoppade sönder foten och vi fick släpa en salig Saga till sjuktältet.
Att läkaren sen var en babe enligt saga var ju också ett plus hahah.
Finaste orden på jorden av skrillex: I fucking love you Sweden!
Skulle göra allt för att ta oss tillbaka igen. Tillbaka till vidriga
bajamajjor och dunkande dubstep bas.




ALL TID I VÄRLDEN AT JOHANS CASA A LA GUSTAVSBERG
(2008?)
Jag,Vilma och Johan. Hade mina favorit personer omkring mig, de
var sommar och vi hade all tid i världen. Spelade kort, pratade om allt
och ingenting, blev hungriga mitt i natten och bakade scones.
Har nog aldrig kännt mig så ostressad och lugn. Efter sconesen smög vi
ner till johan pool. Hela gustavsberg var nersläckt och alla sov utom vi.
Pool sken i en starkt neon blått sken och vattnet var lagom varmt.
Kände mig som tzatsiki när vi simmade runt i poolen och mimade.
Nu har någon ny jobbig barnfamilj flyttat in där och Ella kan få skita
hur mycket hon vill där. Åå bästa sommar dagarna där ändå!


DM CHEERLEADING 2010 IN KISTA
Jag hade varit så nervös hela dagen. Inte kunnat äta något och
tränarna blev arga för att jag inte åt men när vi väll stog på
matten var bland de sjukaste jag gjort! Väntade på start signalen.
TWISTERS CHEER ELITE! Och vi var igång. Och JAA jag är larvig
men de kändes verkligen som i en film så grymt kul. Vi rev dock
bygg och jag grät i floder efter framträdandet. När vi trots rivet
bygg vann guld så grät alla ännu mer av shock. Skrikandes sprang
vi i korridoren. Alla grät. Jag sprang rakt in i pappas famn som
också grät hahahah och han gråter aldrig. Ingen lämnades oberörd.
Lyckan och shocken höll i veckor. Det är något sjukt magiskt med
att stå på mattan, man måste uppleva de! Shit Asså!






Kommentarer
Postat av: saga

kom på mej själv me o sitta o le stort som ett psykfall o skrika ååååååå när ja läste skrillex texten. fyfan va ja vill tillbaka!!! bästa nånsin, så underbart!!!! tänk att vi snart ska se honom igen, dags o börja nedräkning nu..

2011-10-07 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0