Do I leave it up to faith?

Nu har jag kommit hem från verkstan.

Ser jag inte exakt ut som kingkong???


Mamma <3

världens finaste krulli gull bebis

Spelade in lite låtar under dagen,städade lite och pluggade.
På kvällen drog jag till verkstan för att träffa mamma. Hon kom hem från göteborg
igår och när hon väl är hemma så jobbar hon hela tiden. Så när hon inte ville lämna
verkstan så kom jag till henne istället. Passade på att plugga lite mer.
När mamma inte orkade längre satte vi oss i korridoren vid långbordet med Kina, åt
och bara prata och prata. Tillslut gick vi hem i mörkret vi hamnen och jag konstaterade
att hösten är för kort för frosten är redan påväg.

Snart åker mamma igen, till venedig nästa gång. Känner mig som en pensionär när hon
bara spontan reser till Venedig o allt hela tiden. Thats life. Senare i höst ska hon till
Kina också. Jag då mamma? När jag är 50 bast ska jag också vara värsta travelwomen!
Ahhh ryck i ögat!! Ögonlock ryck... Irrriiterande

Nu ska jag sova!
Gonatt sov så gott


Kommentarer
Postat av: saga

när gymnasiet e slut,då jävlar ska vi ut o upptäcka världen!!!!!!!!!!!!1

2011-10-09 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0