The Walk




(bilder: Marthina Serra Jansson) Från igår

Hej mina fina!

Jag har en liten dröm en en författar karriär. Sitta där i en trång vrå med
min latte, dator och blossa på en cigg.(om de nu inte vore så att jag inte röker)
Men det är iallafall min bild av en författare. SÅ jag gör emellanåt några tafatta
skriveri försök. Nu skriver jag på en roman..(höh) och jag har kommit upp till 4
sidor! Haha längsta jag någonsin kommit på en roman.
Men! Om jag blir klar med romanen någon gång så lovar jag att lägga ut den!

Idaag ska jag hämta ut mina nya glasögon, ska bli så otroligt skönt att kunna
se igen! Bloggar senare <3

Kommentarer
Postat av: saga

haha fyfan vilket unket men ändå gullit inlägg, roman-molly<3 du e bäst o ja ser fram emot o läsa din bok

2011-10-09 @ 01:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0