What It Is



Jag är så himla stressad så jag hinner typ inte blogga :/. Känner mig typ helt febrig
av stress och vill bara spy(nej anna...jag kommer inte spy)! Skulle ha skrivit en låt tills
imorn men jag hann inte. Känner att jag inte kan klara av kraven.

Anyway såhär het/ful/snygg/äcklig/konstig är jag i mina nya glajjor. Det ständiga
putandet med munnen såklart...

Jag har en gnutta ångest över att jag ska uppträda med en låt jag inte är nöjd med.
Men jag har inget val. Mag ångest. Hatar göra saker halvdant! Bra räcker inte.

Men det är väll bara att hålla huvet högt och köra på.
Måste plugga!!! fast egentligen sova, fast måste plugga!

Kommentarer
Postat av: saga

för de första, ta bort äcklig o konstig på beskrivningen om dina nya glajjor, du e ju as het i dom!!!!!!! snyggis

för de andra, de som du anser vara "halvdant" anser vi andra vara mästervärk, du e så duktig på de du gör så ja får rysningar så fort du sätter dej o plinkar på gitarren o börjar sjunga.

YOU ARE THE BEST SO FUCK THE REST!!!

2011-10-11 @ 15:50:35
Postat av: Julia

åh vad snygg du var i glasögonen!

2011-10-11 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0