Hela kvällen är min

Hemma efter en låång dag! Så himla bra söndag.
Borde dock pluggat mer och nu sitter jag här med skiten i knät men
det ordnar sig. Först drog jag in och kollade lite på en loppis i aspudden
med Johan och några av hans kompisar men hittade inget speciellt.
Sjukt mkt folk!!! Efter ett tag drog jag vidare och träffade Fia i slussen.
Vi strosade runt i stan,pratade och lyssnade på världens finaste
gatumusikanter! Åå så fina dom var! KONTRABAS <3
Efter ett tag var det dags åka och möta upp Elin, Emelie och Anna för
att fixa ingridienser till middagen. Asså godaste maten!
Vi blev lite degiga och spelade lite vid pianot med VACKRA stämmor höhö.
Nu lämnar jag plugget tills imorn och ska sovaaaa:)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0