No Good



Zoey Dechanel. Om någon skulle fråga mig vem den snyggaste kvinnan i världen
var så skulle jag nog säg att det är hon. Jobbigt med snygga människor!


Guud den här sing/song läxan är verkligen oändlig! Tar aldrig slut.
Nu ska jag upp för att skriva en till låt tills imorn, sen gäller det bara att komma
ihåg texten o allt imorn också! Åtrdfhujk knaas.
Håller iallafall på med en jazzlåt(typ) som heter no good. Jag är så otroligt
optimistisk i alla mina låtar, galet. Ackorden är iaf sjukt snygga.
OCH EMELIE! Det är INTE Am F C G! Yes! Hahah imorn kommer säkert anna ba:
men molly om du höjer allt en oktav så blir de Am F C G " hahaha ;P

See Ya

Kommentarer
Postat av: Musikaliskageniet!

Haha min lilla "inte vilja skriva som alla andra" nord! Sötnos!

2011-09-13 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0