Red Light



Kan . inte . koncentrera . mig .
MATTE MATTE MATTE MATTE MATTE MATTE
Hur fan klarar man matte b?? Svar någon??

Satt på bussen idag och fick helt plötsligt största hostattacken. YES!
Försökte att inte hosta med fick bara massa tårar i ögonen.
Så vid slussen rusade jag ur bussen och stog där typ en minut tills de kändes
som jag slitit upp hela halsen. Det hela slutade med vårdcentralen. YES

Visade sig vara någon inflammation och min astma är tydligen på topp(alltså dåligt).
Så, jag fick andas in i en slags grej som pumpade i mig massa ångor. FLUM
Skulle andas in skiten i 4 minuter, kände mig lite små drogad när jag lämnade.
Läkaren sticker ut huvudet " Jo, hjärtklappning efter de där är heeelt naturligt!"
OH JA deen fick man känna av sen, så jag har typ känt mig lite konstig resten av
dagen. Och kan inte koncentrera mig o massa saker är mystiskt försvunna.
Och jag har ingen musikal låt tills imorn, så jag ligger lite risigt till men jag
försöker koppla bort de där och får lösa det imorn.

MATTE MÅSTE PLUGGA NUUU
kvart i ett
fan
igen


Kommentarer
Postat av: Julia

Men usch, sånt där skit har jag också fått andas in, inte kul :(!

Du får krya på dig! <3

2011-09-29 @ 17:47:49
Postat av: sagga

men vafan hoppa av matte. du kommer inte ha nån nytta av de i livet.fast gud va dum ja e,bara för ja e lat. ja ska ju peppa dej istället. så lyssna inte på mej. keep up the good work n just do ya thing n everything will work out gräjt. toppen

2011-10-07 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0