Sally there's no need to be sentimental

Hej nära o kära o alla andra haha!

Försöker skriva en låt men de går inte!! Ska ha klart 2 tills imorn! hehe
Står bara still, har inget att skriva om. Såhär är det, jag skriver mest
låtar när jag är bekymrad över något eller känner mig depp. Men nu är
allt fakriskt riktigt bra för en gång skull och allt rullar på = jag har noll att
skriva om. Satt på tunnelbanan och skrev en låt om hur jag verkligen
aldrig ska bli sån där jobbig förälder som pratar med bebisröst till barnen
och hotar dom med att inte gå på smurfarna om hon/han tappar bort en
jacka till. Blev lite inspererad av en jobbig unge som satt o skrek framför
mig med sin mamma. Den låten kastade jag dock sen hahah.
Men nu har jag fått ihop nån text igen, som jag kanske kan få ihop till något!

Har bara ensemle och filosofi imorn, shysst!
På fredag är det håkan! TAGGAAAR GALLLEET! <3
HAH och i november är de skrillex WERSDTFH LOVE LIFE!

Puss

Kommentarer
Postat av: saga

åååå va ja längtar!!!!!!de kommer bli onderbaaaart

2011-09-06 @ 01:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0