Dancing Barefoot



HELA dagen har jag ägnat till att försöka få fram en enda jävla låt!
Älskar verkligen skriva låtar på beställning! Så fort jag får nån idé så ser
jag bara Michael Blair(vår lärare) framför mig skaka på huvudet. Och sen tänker
jag bara om ja skulle höra nån köra den här skulle tänka "shit vilken dålig låt".
Så jag har suttit och tjurat hela dagen, mamma var jätte gullig och fixade kladdkaka
och erbjöd sig attr att hjälpa mig och började sjunga med. Haha allt blev plötsligt
lite mer orientaliskt då. Till slut fick jag iallafall till en jävla låt!
Nu har jag en kvar, den får jag göra imorgon.

Det här är en cover av patti smiths dancing barefoot! Tycker first aid kit gör den så
himla bra. Dom har sån känsla(lidingö dialekt som jag använder när ja tkr ja låter
klyshig)! OCH dom fick Patti att gråta, gud de skulle förgylla hela mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, First aid kid är ett av mina senaste favoritband! Har deras skiva hemma :)

2011-09-12 @ 10:45:04
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: Julia

Varför har jag aldrig lyssnat på patti smith för??

Hon var ju jättebra!

2011-09-12 @ 16:11:22
Postat av: saga

hahahha lidingö dialekten.. du e för rolig haha

2011-09-12 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0