Om tusen år



Hej hej hemskt mkt hej!
Hade störtsta strömavbrottet igår! Höll på as länge. Men de var ifs rätt bra
för både jag o pappa somnade tusen ggr tidigare än vi brukar.
Saknade dock min " djävulen-bär-praada" hahah som jag alltid har på.

Mmmmmm annars då? försöker hitta en gospelkör som inte är allt för
kristen, inte allt för ålderdomlig(även om det galet roolit o dansa o sjunga med
massa 40/50 plussare jarå) och inte allt för dödsseriösss.
Ett SVÅRT uppdrag de.

Juste! Issa har börjat blogga igen! Jaaaaa :D

Mmmm allt är inte så himla pepp just nu men jag håller huvet uppe(säger man så?)
Vi ses ;) Imorn är det rep med hjulia <3



Kommentarer
Postat av: Isabell

Molly! Jag träffade körledaren igår på tåget, hon fråga om vi skulle komma ikväll och jag ba "eeeh, nej vi vill nog gå på en ungdomskör istället, eller nått....." Hn ba: "okej jag förstår, vad bra att ni säger till!" Hahaha SÅ PINSAMT. Jag hade inte ens tid att fråga om hon visste om någon sån kör för tåget kom! Men vi måste hitta en gossbelkör NU! Gullig du är som länkar mig också, puss! <3

2011-09-15 @ 12:13:00
Postat av: Julia

Oh god i feel for youuu!<3

2011-09-16 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0