Change My Mind


(Midsommar 2009)
Bara för att jag aldrig fotar nya foton och för att jag tycker de här är typ världens finaste.

ATT ÅNGRA SIG

Ångrar mig gör jag nästan hela tiden. Jag ångrar att jag inte tog shorts istället för den
jävla kjolen som åker upp hela tiden, jag ångrar att jag inte sa Adele och The Cure när
jag skulle berätta om min musiksmak på lektionen, jag ångrar att jag skippade frukosten.

Jag ångrar massor av saker. Men de är just dom där jobbiga som jag spelar om och om i
mitt huvud. Redigerar om scenen i det sista. Så allt blir rätt! Men de är så onödigt för gjort
är gjort. Ändå spelar jag upp hur allt skulle ha varit bara för att.
Men jag och saga satt och pratade om de på bussen hem. Att egentligen så gjorde man
rätt för i stunden så var det de man gjorde som ändå kändes rätt just då. Och då är de
det som räknas. Som igår, satt jag och bara dunkade huvudet i bordet för att jag släppt
allt och låtit mina åsikter om religioner välla över utan att tänka mig för.
Bara skitit i vad andra skulle tycka om de jag sa. Men igen på något sätt så gjorde jag
nog ändå rätt eftersom just i stunden så kände jag antagligen att jag behövde få det sagt.
Jag gav iallafall min synvinkel, det är svårt med konversationer som man vet aldrig kan
få en upplösning(spec religions frågor).

Aa lite tankar från mig.
Gonatt <3


Kommentarer
Postat av: saga

sooo trueee

2011-09-17 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0